Altında kimler yatıyor olabilir neden bu tarz global bir vurgun oldu insanlari yanıltmak miydi yoksa piyasaya olan güveni düşürmek için miydi ?
Kişisel fikirleriniz nedir ?
110 dolardan 1.25 TL'ye gelen luna...