Yüksek ihtimal öyle. Yanlış hatırlamıyorsam 2-3 gün önce, Dr. Crypto Twitter hesabında "100₺ Luna alana hediye coin veriyoruz" diye bir tweet paylaşmıştı. Şimdide Luna coinin düşüşüyle alay ediyor.