• 11-05-2022, 12:21:14
    #1
    Bir tane soru - cevap - tartısma amaçlı forum scripi arıyorum. Önerisi olan var mı ?
    R10 tarzı bir şey arıyorum araya reklam ekleyebileceğim bir şey olursa iyi olur
  • 11-05-2022, 12:22:53
    #2
    Flarum
  • 11-05-2022, 12:23:17
    #3
    Soru cevap için Flarum tercih edebilirsin.
    @poyrazdursuncan; anantar teslim hazırlıyor.
  • 11-05-2022, 12:23:54
    #4
    Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soru cevap için Flarum tercih edebilirsin.
    @poyrazdursuncan; anantar teslim hazırlıyor.
    Teşekkürler. PM gonderiyorum
  • 11-05-2022, 12:36:11
    #5
    Flarum öneririm. Bazen hatalar olabiliyor çok gelişmiş değil ama bana göre seo ve kolaylık bakımından çok iyi durumda. Özellikle eklentiler ile soru cevap platformu yaratmaya en müsait yazılım.
  • 11-05-2022, 12:52:33
    #6
    MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flarum öneririm. Bazen hatalar olabiliyor çok gelişmiş değil ama bana göre seo ve kolaylık bakımından çok iyi durumda. Özellikle eklentiler ile soru cevap platformu yaratmaya en müsait yazılım.
    Discourse denediniz mi? Alanında en iddiali yazılımlardan biri .
  • 11-05-2022, 13:19:50
    #7
    İstersen Anahtar Teslim Forum Sitesi Kurabilirim (Beleş Scriptlerle Biyere Gelinmez) 1500 TL 'ye XenForo iletişim WP => 0551 170 9155
  • 11-05-2022, 15:31:04
    #8
    cenkkarakol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tane soru - cevap - tartısma amaçlı forum scripi arıyorum. Önerisi olan var mı ?
    R10 tarzı bir şey arıyorum araya reklam ekleyebileceğim bir şey olursa iyi olur
    Ücretsiz scriptlerle sorun yaşarsınız. WOLTLAB veya XENFORO kullanın.
  • 11-05-2022, 16:02:23
    #9
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz scriptlerle sorun yaşarsınız. WOLTLAB veya XENFORO kullanın.
    Neden yaşasın hocam? MyBB kullanırsa yaşabilir evet. Ama tüm yazılımları aynı kefeye koyamazsınız. Algı şu mu: para verilen şey sağlamdır.