cenkkarakol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tane soru - cevap - tartısma amaçlı forum scripi arıyorum. Önerisi olan var mı ?
R10 tarzı bir şey arıyorum araya reklam ekleyebileceğim bir şey olursa iyi olur
Ücretsiz scriptlerle sorun yaşarsınız. WOLTLAB veya XENFORO kullanın.