poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden yaşasın hocam? MyBB kullanırsa yaşabilir evet. Ama tüm yazılımları aynı kefeye koyamazsınız. Algı şu mu: para verilen şey sağlamdır.
14 senedir forum scriptleri kullanıyorum ve birçok hitli forumum oldu. Bu tamamen tecrübe aktarımı. Son olarak aynı kefeye koyuyorum evet. Varsa kendi görüşünüz onu yazın. Gereksiz etiket yapıp polemiğe girmeyin.