Bir tane soru - cevap - tartısma amaçlı forum scripi arıyorum. Önerisi olan var mı ?
R10 tarzı bir şey arıyorum araya reklam ekleyebileceğim bir şey olursa iyi olur
Ücretsiz Forum Scrip var mı ?
9
●212
- 11-05-2022, 12:21:14
- 11-05-2022, 12:23:17Soru cevap için Flarum tercih edebilirsin.
@poyrazdursuncan; anantar teslim hazırlıyor. - 11-05-2022, 12:23:54Teşekkürler. PM gonderiyorumAlkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2022, 12:36:11Flarum öneririm. Bazen hatalar olabiliyor çok gelişmiş değil ama bana göre seo ve kolaylık bakımından çok iyi durumda. Özellikle eklentiler ile soru cevap platformu yaratmaya en müsait yazılım.
- 11-05-2022, 12:52:33Discourse denediniz mi? Alanında en iddiali yazılımlardan biri .MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2022, 15:31:04Ücretsiz scriptlerle sorun yaşarsınız. WOLTLAB veya XENFORO kullanın.cenkkarakol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2022, 16:02:23Neden yaşasın hocam? MyBB kullanırsa yaşabilir evet. Ama tüm yazılımları aynı kefeye koyamazsınız. Algı şu mu: para verilen şey sağlamdır.ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle