• 11-05-2022, 11:20:52
    #1
    merhaba arkadaşlar. blogspotta linkleri verip kendiliğinden verilen yazıyı link olarak ekleyebilecek bir proğram yokmudur?

    eskiden çokca yabancı bloglarda görürdüm ama şuan pek günceline rasgelmedim. elinde çalışan proğram varmı ?
  • 11-05-2022, 11:26:43
    #2
    bende var ama biraz düzenleme yapmam lazım
  • 11-05-2022, 11:29:59
    #3
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende var ama biraz düzenleme yapmam lazım
    düzenlemeleri yapıp paylaşırsanız forumda ciddi bir eksikliği karılamış olursunuz. diye düşünüyorum
  • 11-05-2022, 11:31:39
    #4
    Aycn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düzenlemeleri yapıp paylaşırsanız forumda ciddi bir eksikliği karılamış olursunuz. diye düşünüyorum
    yapacağım düzenleme aslında şu, win 7 de çalışıyor diğer sistemlere uyarlamam gerek
  • 11-05-2022, 11:36:57
    #5
    Bende pororam var ama vermem.
  • 11-05-2022, 11:37:32
    #6
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapacağım düzenleme aslında şu, win 7 de çalışıyor diğer sistemlere uyarlamam gerek
    yani 1 günlük bir çalışması var. ve sizde biraz üşeniyorsunuz sanıyorum
  • 11-05-2022, 11:38:17
    #7
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende pororam var ama vermem.
    bu bilgi bize yeter hocam gerçekten sizde yok diye çok ciddi dertleniyorduk. rahatladık güle güle kullanın.
  • 11-05-2022, 11:41:01
    #8
    Aycn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani 1 günlük bir çalışması var. ve sizde biraz üşeniyorsunuz sanıyorum
    hayır üşengeçlikten değil vakit bulamıyorum staj yaptığım yerde düzenleme yapıyorum
    birde işletim sisteminiz nedir acaba
  • 11-05-2022, 11:42:11
    #9
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır üşengeçlikten değil vakit bulamıyorum staj yaptığım yerde düzenleme yapıyorum
    birde işletim sisteminiz nedir acaba
    standart herkes gibi win10