Aycn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düzenlemeleri yapıp paylaşırsanız forumda ciddi bir eksikliği karılamış olursunuz. diye düşünüyorum
yapacağım düzenleme aslında şu, win 7 de çalışıyor diğer sistemlere uyarlamam gerek