Aycn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani 1 günlük bir çalışması var. ve sizde biraz üşeniyorsunuz sanıyorum
hayır üşengeçlikten değil vakit bulamıyorum staj yaptığım yerde düzenleme yapıyorum
birde işletim sisteminiz nedir acaba