kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır üşengeçlikten değil vakit bulamıyorum staj yaptığım yerde düzenleme yapıyorum
birde işletim sisteminiz nedir acaba
standart herkes gibi win10