Son şikayet kaydım hakkında
8
●380
- 10-05-2022, 20:04:49Kullanılmış Razer kodunu atıp veya Razer kodunu atıp kullanip ya da başka birine atıp karşı taraftan para talep edebilirsiniz sonuçlanan şikayet kaydım da bu yazıyor.Yazacak Başka Birşey Bulamıyorum Herşey Bu kadar açık ve Net Hakkımda Açılan Son Şikayet Kaydına Bakıp Bozum Yapmaya Devam Edebilirsiniz Bundan Sonra R10 üzerinden Ticari Faaliyetlerime son Veriyorum.Son Şikayet Kaydımi Hukuk Yolu İle Çözeceğim
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 10-05-2022, 20:18:16Razer kodunun uzaktan neyini kontrol edeyim verilen karar da da ücretin ödenmesini istiyor ticaret hukuku hakkında neyse yorum yapmayacağım karar ne ticaret hukukuna ne de ceza hukukuna uyuyor karar tamamen saçmalık ve beni haklı çıkartıyor düpedüz dolandırıcılik soktular olayı bu sefer ben dolandirildim bakalım sonuç ne olacak bundan sonra bozuk kod atıp para alabilirsiniz satıcıdan aklınızdan olsun 😊Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2022, 20:20:09kodu siz girin demek istedim hocam yani teamviewer gibi proıgram kullanıp bakacaktınızMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2022, 20:23:48Eski emniyet personeliyim hukuk konusunda ceza hukuku konusunda bayağı bilgim vardır.arti kimseyi dolandırmadim 28 yaşındayım haram yemem verilen karar hiçbir hukuk kanalına uymamaktadır.Ve Bundan Sonra Forumda Razer Bozumu da Umarım Bu mesajımı Görürler Bozum Yapan ArkadaşlarKingTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2022, 20:54:22Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Kendinizin de söylediği gibi burası mahkeme değil biz de hakim değiliz. Buraya gelen konularda adaletli biçimde uzlaştırmaya çalışıyoruz fakat bir taraf hep memnuniyetsiz olacaktır. Belirttiğiniz üzere tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına hukuki yollar açıktır.
Ayrıca ithamlarınıza biraz daha dikkat etmenizi umarım, kimse d-olandırıcılığın önünü açmıyor. Haklı bulunmayan her kişi böyle konu açarsa işimiz var. - 10-05-2022, 21:04:3743 yaşındayım ve sizin gibi eski değil, yeni emniyet personeliyim. Daha doğrusu 15 senedir bu şerefli mesleği yapıyorum. Sizin emniyet personeli olduğunuza inanmıyorum. Bana özelden sicil numaranızı gönderirseniz, bunu teyit edebilirim. Aksi halde yaptığınız tamamen iftiraya girer. Gerçi emniyet personeli olmanız daha da acı ama neyse, bekliyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bende hakkımı hukuk yolu ile arıyorum