• 10-05-2022, 20:04:49
    #1
    Kullanılmış Razer kodunu atıp veya Razer kodunu atıp kullanip ya da başka birine atıp karşı taraftan para talep edebilirsiniz sonuçlanan şikayet kaydım da bu yazıyor.Yazacak Başka Birşey Bulamıyorum Herşey Bu kadar açık ve Net Hakkımda Açılan Son Şikayet Kaydına Bakıp Bozum Yapmaya Devam Edebilirsiniz Bundan Sonra R10 üzerinden Ticari Faaliyetlerime son Veriyorum.Son Şikayet Kaydımi Hukuk Yolu İle Çözeceğim
    • King
    • NursenAy
    King ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Kendinizin de söylediği gibi burası mahkeme değil biz de hakim değiliz. Buraya gelen konularda adaletli biçimde uzlaştırmaya çalışıyoruz fakat bir taraf hep memnuniyetsiz olacaktır. Belirttiğiniz üzere tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına hukuki yollar açıktır.

      Ayrıca ithamlarınıza biraz daha dikkat etmenizi umarım, kimse d-olandırıcılığın önünü açmıyor. Haklı bulunmayan her kişi böyle konu açarsa işimiz var.
  • 10-05-2022, 20:15:27
    #2
    Kişisel Rütbe
    kodlu durumda satışı her zaman uzaktan kontrol ederek bizzat atınız bende de kaç kere sgutter hesap patladı diye hesap almışlardı
  • 10-05-2022, 20:18:16
    #3
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kodlu durumda satışı her zaman uzaktan kontrol ederek bizzat atınız bende de kaç kere sgutter hesap patladı diye hesap almışlardı
    Razer kodunun uzaktan neyini kontrol edeyim verilen karar da da ücretin ödenmesini istiyor ticaret hukuku hakkında neyse yorum yapmayacağım karar ne ticaret hukukuna ne de ceza hukukuna uyuyor karar tamamen saçmalık ve beni haklı çıkartıyor düpedüz dolandırıcılik soktular olayı bu sefer ben dolandirildim bakalım sonuç ne olacak bundan sonra bozuk kod atıp para alabilirsiniz satıcıdan aklınızdan olsun 😊
  • 10-05-2022, 20:20:09
    #4
    Kişisel Rütbe
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Razer kodunun uzaktan neyini kontrol edeyim verilen karar da da ücretin ödenmesini istiyor ticaret hukuku hakkında neyse yorum yapmayacağım karar ne ticaret hukukuna ne de ceza hukukuna uyuyor karar tamamen saçmalık ve beni haklı çıkartıyor düpedüz dolandırıcılik soktular olayı bu sefer ben dolandirildim bakalım sonuç ne olacak bundan sonra bozuk kod atıp para alabilirsiniz satıcıdan aklınızdan olsun 😊
    kodu siz girin demek istedim hocam yani teamviewer gibi proıgram kullanıp bakacaktınız
  • 10-05-2022, 20:21:30
    #5
    Şu ara verilen kararlar çok saçma Bende hakkımı hukuk yolu ile arıyorum
  • 10-05-2022, 20:23:48
    #6
    KingTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu ara verilen kararlar çok saçma Bende hakkımı hukuk yolu ile arıyorum
    Eski emniyet personeliyim hukuk konusunda ceza hukuku konusunda bayağı bilgim vardır.arti kimseyi dolandırmadim 28 yaşındayım haram yemem verilen karar hiçbir hukuk kanalına uymamaktadır.Ve Bundan Sonra Forumda Razer Bozumu da Umarım Bu mesajımı Görürler Bozum Yapan Arkadaşlar
  • 10-05-2022, 20:25:23
    #7
    Verilen karar ile forum yöneticileri resmen dol@ndiricigin önünü actilar
  • 10-05-2022, 20:54:22
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Kendinizin de söylediği gibi burası mahkeme değil biz de hakim değiliz. Buraya gelen konularda adaletli biçimde uzlaştırmaya çalışıyoruz fakat bir taraf hep memnuniyetsiz olacaktır. Belirttiğiniz üzere tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına hukuki yollar açıktır.

    Ayrıca ithamlarınıza biraz daha dikkat etmenizi umarım, kimse d-olandırıcılığın önünü açmıyor. Haklı bulunmayan her kişi böyle konu açarsa işimiz var.
  • 10-05-2022, 21:04:37
    #9
    Bütün ümidim gençliktedir
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski emniyet personeliyim hukuk konusunda ceza hukuku konusunda bayağı bilgim vardır.arti kimseyi dolandırmadim 28 yaşındayım haram yemem verilen karar hiçbir hukuk kanalına uymamaktadır.Ve Bundan Sonra Forumda Razer Bozumu da Umarım Bu mesajımı Görürler Bozum Yapan Arkadaşlar
    43 yaşındayım ve sizin gibi eski değil, yeni emniyet personeliyim. Daha doğrusu 15 senedir bu şerefli mesleği yapıyorum. Sizin emniyet personeli olduğunuza inanmıyorum. Bana özelden sicil numaranızı gönderirseniz, bunu teyit edebilirim. Aksi halde yaptığınız tamamen iftiraya girer. Gerçi emniyet personeli olmanız daha da acı ama neyse, bekliyorum.