Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Kendinizin de söylediği gibi burası mahkeme değil biz de hakim değiliz. Buraya gelen konularda adaletli biçimde uzlaştırmaya çalışıyoruz fakat bir taraf hep memnuniyetsiz olacaktır. Belirttiğiniz üzere tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına hukuki yollar açıktır.
Ayrıca ithamlarınıza biraz daha dikkat etmenizi umarım, kimse d-olandırıcılığın önünü açmıyor. Haklı bulunmayan her kişi böyle konu açarsa işimiz var.