Kullanılmış Razer kodunu atıp veya Razer kodunu atıp kullanip ya da başka birine atıp karşı taraftan para talep edebilirsiniz sonuçlanan şikayet kaydım da bu yazıyor.Yazacak Başka Birşey Bulamıyorum Herşey Bu kadar açık ve Net Hakkımda Açılan Son Şikayet Kaydına Bakıp Bozum Yapmaya Devam Edebilirsiniz Bundan Sonra R10 üzerinden Ticari Faaliyetlerime son Veriyorum.Son Şikayet Kaydımi Hukuk Yolu İle Çözeceğim