• 07-05-2022, 01:48:22
    #46
    geçmiş olsun benim araçtada dal izleri var pasta cila yaptırıcam, aynısını sizede öneririm. Pasta cila en babası 300 400 tutar diye tahmin ediyorum
  • 07-05-2022, 01:53:05
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam neden bu kadar abarttınız arayın sigorta şirketini tutun kaza tutanağını sigorta ödesin bir daha ki yıl sadece mesela 400₺ ise 600₺ ödersiniz sigorta yenilemeye geçmiş olsun

    not: sigortacı olarak söylüyorum.
  • 07-05-2022, 01:57:13
    #48
    Sanayide bir esnafa götürürseniz 1000-1500tl söylerler.
  • 07-05-2022, 02:01:56
    #49
    Öncelikle geçmiş olsun.

    Alıntı
    edit: forumda dayım var konuuyu görmesin çok bir şey yazmasanız da popülere çıkmasak çok iyi olur çook teşekkürler şimdiden


    Sondaki bu yazınıza çok güldüm
  • 07-05-2022, 03:00:56
    #50
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam neden bu kadar abarttınız arayın sigorta şirketini tutun kaza tutanağını sigorta ödesin bir daha ki yıl sadece mesela 400₺ ise 600₺ ödersiniz sigorta yenilemeye geçmiş olsun

    not: sigortacı olarak söylüyorum.
    Araç ananneme ait. Kimse bilsin istemiyorum. Bizim arabada da hasar var ama anannem orayı sürtmüş daha önceden. Bende üstünden geçince belli olmuyor
    Biraz beni sıkar ama cepten ödeyip kapanması benim için daha iyi olur.
    Bu sabah belli olacak bakalım ne kadar tutacağı.
  • 07-05-2022, 03:02:06
    #51
    Silvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun.




    Sondaki bu yazınıza çok güldüm
    daha görmemiş konuyu. engelliyim şimdi
  • 07-05-2022, 03:09:49
    #52
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç ananneme ait. Kimse bilsin istemiyorum. Bizim arabada da hasar var ama anannem orayı sürtmüş daha önceden. Bende üstünden geçince belli olmuyor
    Biraz beni sıkar ama cepten ödeyip kapanması benim için daha iyi olur.
    Bu sabah belli olacak bakalım ne kadar tutacağı.
    Torun da anneannenin yolundan gidiyor
  • 07-05-2022, 07:11:54
    #53
    Saka galiba ben buna para bile vermem bedavaya boyacida halledilir bence tabi tanissa yabancıysa 50 100₺
  • 07-05-2022, 08:17:35
    #54
    Hocam görseli gördüm, anladığım kadarıyla çökme, yırtılma vs. yok sadece senin boya oraya çıkmış, bırak sanayiye gitmeyi, 10tl ye cif ve bez alıp orayı 10dk ovalasan çözülür, arkadaş seni yemeye çalışabilir dikkat et.