Araç ananneme ait. Kimse bilsin istemiyorum. Bizim arabada da hasar var ama anannem orayı sürtmüş daha önceden. Bende üstünden geçince belli olmuyor

Biraz beni sıkar ama cepten ödeyip kapanması benim için daha iyi olur.
Bu sabah belli olacak bakalım ne kadar tutacağı.
Torun da anneannenin yolundan gidiyor