Öncelikle geçmiş olsun.

Alıntı
edit: forumda dayım var konuuyu görmesin çok bir şey yazmasanız da popülere çıkmasak çok iyi olur çook teşekkürler şimdiden


Sondaki bu yazınıza çok güldüm