ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam neden bu kadar abarttınız arayın sigorta şirketini tutun kaza tutanağını sigorta ödesin bir daha ki yıl sadece mesela 400₺ ise 600₺ ödersiniz sigorta yenilemeye geçmiş olsun

not: sigortacı olarak söylüyorum.
Araç ananneme ait. Kimse bilsin istemiyorum. Bizim arabada da hasar var ama anannem orayı sürtmüş daha önceden. Bende üstünden geçince belli olmuyor
Biraz beni sıkar ama cepten ödeyip kapanması benim için daha iyi olur.
Bu sabah belli olacak bakalım ne kadar tutacağı.