gulyaprak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ufak Bir Kaza Yaptım..
67
●4.366
- 06-05-2022, 16:54:09Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yakından bakınca belli olan çizikler vardı zaten. Umarım böyle olur ve araba da yatmaz - 06-05-2022, 16:54:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aracı görmeden bir şey söylemek mümkün değil gibi. Ayrıca aracın yatar parasını öyle kafasına göre belirleyebileceğini sanmıyorum. Bunun hukuki bir boyutu vardır muhakkak. Aracın masraflarının için varsa kendi tamircinizle görüşün. Sen yaptır, ben öderim gibi bir cümle kurmak da doğru değil. Tutar ne olursa olsun sorgusuz sualsiz tüm masrafları kabul etmek demek olur.
- 06-05-2022, 16:55:58hiç tanıdığım yok ama bir kaç servisi arayacağım şimdi. teşekkür ederim. Olay kapansın abi de üstüme gelmesin diye o an öyle demiştim şimdi düşününce yanlış yaptığımı düşündüm..Skeptical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2022, 16:57:02keşke fotoğraf çekebilseydiniz, maksimum 1-2 saatlik işi var ama adam uyanıklık yaparsa tüm gün yattı diyebilir.gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2022, 16:57:39Kiralık araba ise yatış parasını isterler sizden biraz insiyatiflerine kalmış ama maksimum 500-750 TL falandır sanırım. Kendiniz pasta cila atan bir yere götürün ayak üstü yapsınlar bence daha iyi olur.
- 06-05-2022, 16:58:08evet bende ondan korkuyorum çok, şimdi kendisine yazdım. Resim istedim. İlk defa başıma gelince biraz telaşlandım. ne yapacağımı bilemedim.Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
