Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke fotoğraf çekebilseydiniz, maksimum 1-2 saatlik işi var ama adam uyanıklık yaparsa tüm gün yattı diyebilir.
evet bende ondan korkuyorum çok, şimdi kendisine yazdım. Resim istedim. İlk defa başıma gelince biraz telaşlandım. ne yapacağımı bilemedim.