Aracı görmeden bir şey söylemek mümkün değil gibi. Ayrıca aracın yatar parasını öyle kafasına göre belirleyebileceğini sanmıyorum. Bunun hukuki bir boyutu vardır muhakkak. Aracın masraflarının için varsa kendi tamircinizle görüşün. Sen yaptır, ben öderim gibi bir cümle kurmak da doğru değil. Tutar ne olursa olsun sorgusuz sualsiz tüm masrafları kabul etmek demek olur.
hiç tanıdığım yok ama bir kaç servisi arayacağım şimdi. teşekkür ederim. Olay kapansın abi de üstüme gelmesin diye o an öyle demiştim şimdi düşününce yanlış yaptığımı düşündüm..