gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yakından bakınca belli olan çizikler vardı zaten. Umarım böyle olur ve araba da yatmaz
keşke fotoğraf çekebilseydiniz, maksimum 1-2 saatlik işi var ama adam uyanıklık yaparsa tüm gün yattı diyebilir.