• 06-05-2022, 16:53:42
    #10
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Sıfır fazla olmuş galiba. Kalp atışlarım hızlanıyor
    bu kadar tutması imkansız merak etmeyin sizi aşırı zorlayacak bir miktar olmaz
  • 06-05-2022, 16:54:09
    #11
    Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zipcardan karşılaştırma yaparak söyleyim 450-500 TL 1 günlük araç yatma parası olur, sadece boya lekesi geçti tamponda çıkma vs olmadı ise 200-300 TL ye bölgesel halledilir, yapacağı eliyle pasta atla deve değil sonuçta

    Çok yakından bakınca belli olan çizikler vardı zaten. Umarım böyle olur ve araba da yatmaz
  • 06-05-2022, 16:54:38
    #12
    bi pasta atacak ne yatması ne 25000 tlsi ya 🤣
  • 06-05-2022, 16:54:40
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aracı görmeden bir şey söylemek mümkün değil gibi. Ayrıca aracın yatar parasını öyle kafasına göre belirleyebileceğini sanmıyorum. Bunun hukuki bir boyutu vardır muhakkak. Aracın masraflarının için varsa kendi tamircinizle görüşün. Sen yaptır, ben öderim gibi bir cümle kurmak da doğru değil. Tutar ne olursa olsun sorgusuz sualsiz tüm masrafları kabul etmek demek olur.
  • 06-05-2022, 16:54:44
    #14
    kvp
    helpful
    Geçmiş olsun
  • 06-05-2022, 16:55:58
    #15
    Skeptical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracı görmeden bir şey söylemek mümkün değil gibi. Ayrıca aracın yatar parasını öyle kafasına göre belirleyebileceğini sanmıyorum. Bunun hukuki bir boyutu vardır muhakkak. Aracın masraflarının için varsa kendi tamircinizle görüşün. Sen yaptır, ben öderim gibi bir cümle kurmak da doğru değil. Tutar ne olursa olsun sorgusuz sualsiz tüm masrafları kabul etmek demek olur.
    hiç tanıdığım yok ama bir kaç servisi arayacağım şimdi. teşekkür ederim. Olay kapansın abi de üstüme gelmesin diye o an öyle demiştim şimdi düşününce yanlış yaptığımı düşündüm..
  • 06-05-2022, 16:57:02
    #16
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yakından bakınca belli olan çizikler vardı zaten. Umarım böyle olur ve araba da yatmaz
    keşke fotoğraf çekebilseydiniz, maksimum 1-2 saatlik işi var ama adam uyanıklık yaparsa tüm gün yattı diyebilir.
  • 06-05-2022, 16:57:39
    #17
    Kiralık araba ise yatış parasını isterler sizden biraz insiyatiflerine kalmış ama maksimum 500-750 TL falandır sanırım. Kendiniz pasta cila atan bir yere götürün ayak üstü yapsınlar bence daha iyi olur.
  • 06-05-2022, 16:58:08
    #18
    Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke fotoğraf çekebilseydiniz, maksimum 1-2 saatlik işi var ama adam uyanıklık yaparsa tüm gün yattı diyebilir.
    evet bende ondan korkuyorum çok, şimdi kendisine yazdım. Resim istedim. İlk defa başıma gelince biraz telaşlandım. ne yapacağımı bilemedim.