• 05-05-2022, 17:03:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Giyim sektöründe olanlardan değerli tavsiyeler almak için bu konuyu açmak istedim.

    Sadece internet üzerinden satış yapmak icin giyim sektörüne yöneldik özellikle ic giyim.
    Hedeflerimizde Kendi sitemizi açıp yükseltmek ve e-ticaret sitelerinde dükkan açmak istiyoruz. İlk etapta stok yerine xml bayiliği düşünüyoruz. İlerde direk fabrikadan alıp stok şeklinde devam edebiliriz.
    Bu konular hakkında tüm önerilere açığım
  • 05-05-2022, 17:09:26
    #2
    İç giyim sektöründe xml bayiliği çok kolay bulunuyor. Hergün yeni açılan iç giyim sitesine rastlıyorum. Kendi ürünleriniz değilse satış yapmanız çok zor. R10 üzerinde iç giyim sektöründe yer alan birçok sitenin satışa çıkartıldığını görebilirsiniz.

    Bence direk farklı bir sektöre yönelin.
  • 05-05-2022, 17:09:43
    #3
    Ekibe girmek içi para isteyenlerden uzak durman benim verebileceğim tek tavsiye olur hocam. İnsanların 50-60 lira vereceği ve kalitesiz, maliyeti düşük şeyleri 150 liraya sattırmaya çalışıyorlar sana 120den falan verip. Satarsan ordan da kazanıyorlar satamazsan ekibe giriş (!) parası da yetiyor
  • 05-05-2022, 17:10:37
    #4
    İç giyim e-ticarete başliyacaklar için ilk akla gelen o yüzden rekabet çok fazla olabilir. Eğer tekstil üzerinden ilerleyecekseniz özel tasarım giyim ürünleri bence hoş. Kişisel fikrim.
  • 05-05-2022, 17:13:49
    #5
    xml bayilikten uzak durun derim hocam. Düşük bütçeli de olsa kendiniz ürün alıp satın bence.
  • 05-05-2022, 17:27:08
    #6
    Xml bayiliği sayesinde geniş ürün yelpazeniz olur. Siteniz dolu dolu görünür ziyaretçi gezer dolaşır. Bunun yanında da istediğiniz an kendi ürünlerinizi sitenize yukleyebilirsiniz. Yani xml bayiliği yanında kendi urunlerinizide yavaş yavaş siteye yüklerseniz ve xmlyi istediğiniz zaman bırakırsınız. Tavsiyem ana sitelerden xml almanız. Bazı siteler var xml alıyor sizede kendi xml linkini veriyor siz xml bayisinin bayisi oluyorsunuz haberiniz olmadan.

    Xml bayiliğin sadece kar oranı düşük oluyor yüzde 20 - 25 olur genelde iç giyimde daha yüksek olabiliyor. Sen her türlü satışlardan kar edersin. Bizde iki sene öncesine kadar aktif olarak kendi sitemizden xml bayiliği yapiyor ürün satıyorduk. Güzel getirisi de oluyor. Bizim tedarikcimiz bayilik vermeyi bıraktigi için sorun yaşadık ve bıraktık.