Merhaba arkadaşlar,
Giyim sektöründe olanlardan değerli tavsiyeler almak için bu konuyu açmak istedim.

Sadece internet üzerinden satış yapmak icin giyim sektörüne yöneldik özellikle ic giyim.
Hedeflerimizde Kendi sitemizi açıp yükseltmek ve e-ticaret sitelerinde dükkan açmak istiyoruz. İlk etapta stok yerine xml bayiliği düşünüyoruz. İlerde direk fabrikadan alıp stok şeklinde devam edebiliriz.
Bu konular hakkında tüm önerilere açığım