Ekibe girmek içi para isteyenlerden uzak durman benim verebileceğim tek tavsiye olur hocam. İnsanların 50-60 lira vereceği ve kalitesiz, maliyeti düşük şeyleri 150 liraya sattırmaya çalışıyorlar sana 120den falan verip. Satarsan ordan da kazanıyorlar satamazsan ekibe giriş (!) parası da yetiyor