İşletme okumak mantıklı mı önü açık bir bölüm mü iş imkanı geniş mi fikri veya bilgisi olan hocalarım yorumlarını yazarsa sevinirim
İyi forumlar
İşletme okumak mantıklı mı ?
10
●234
- 30-04-2022, 11:41:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 30-04-2022, 11:44:29Eğer doktor,mühendis,mimarlık,hukuk gibi okulun olmazsa olmaz olduğu bölümler hariç şuan hiçbir bölümü okumak mantıklı değil en mantıklısı erken yaşta meslek edinmek veya ticarete atılmak ve eğitim tabi ki önemli bunları yaparken de kendinizi istediğiniz alanlarda eğitime tabii tutup okul haricinde kendinizi eğiterek kendinizi geliştirmek emin olun bu şekilde 24 yaşında üni mezunu bir işsiz yerine 22 yaşında mesleği olan iş sıkıntısı yaşama riski düşük olan kendisini geliştirmiş bir birey olabilirsiniz (meslek lisesi mezunuyum stajdan sonra çalışmaya devam ettim tecrübeyle sabittir)
- 30-04-2022, 11:48:59Mühendislik devlette görev almak istiyorum diyorsan atama puanları çok yüksek. İşletme devlet istiyorum diyorsan puanlari 83 e kadar dustu. Birde mühendislik bitti artik bazi bolumleri hariç. Mühendislik okunmaz okuyanlar bin pişman. Tıp, dis hekimliği psikoloji gibi sağlığa dayalı bölümler dışındaki bölümlere pek bakma
- 30-04-2022, 11:52:08Şu an herkes mühendis herkes hukukçu. Aldığı sıralamaya bakın. Okunmaz ikiside. Hukukçular Kpssye giriyor artik. İnfaz koruma memuru olan tonlarca hukukçu var. İsi bilmezsen hukukta ekmek yok. Siralamalarina bakarsan muhendislikle hukukun artık siradan bölümler olduğunu görürsünüz. Tecrübe ile sabit.MuratGidenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle