Mühendislik devlette görev almak istiyorum diyorsan atama puanları çok yüksek. İşletme devlet istiyorum diyorsan puanlari 83 e kadar dustu. Birde mühendislik bitti artik bazi bolumleri hariç. Mühendislik okunmaz okuyanlar bin pişman. Tıp, dis hekimliği psikoloji gibi sağlığa dayalı bölümler dışındaki bölümlere pek bakma