Eğer doktor,mühendis,mimarlık,hukuk gibi okulun olmazsa olmaz olduğu bölümler hariç şuan hiçbir bölümü okumak mantıklı değil en mantıklısı erken yaşta meslek edinmek veya ticarete atılmak ve eğitim tabi ki önemli bunları yaparken de kendinizi istediğiniz alanlarda eğitime tabii tutup okul haricinde kendinizi eğiterek kendinizi geliştirmek emin olun bu şekilde 24 yaşında üni mezunu bir işsiz yerine 22 yaşında mesleği olan iş sıkıntısı yaşama riski düşük olan kendisini geliştirmiş bir birey olabilirsiniz (meslek lisesi mezunuyum stajdan sonra çalışmaya devam ettim tecrübeyle sabittir)