Konu
İşletme okumak mantıklı mı ?
30-04-2022, 11:41:32
#1
Hsynkeskin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İşletme okumak mantıklı mı önü açık bir bölüm mü iş imkanı geniş mi fikri veya bilgisi olan hocalarım yorumlarını yazarsa sevinirim
İyi forumlar