• 25-04-2022, 01:33:14
    #10
    Merkazof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza kessinler 1 saat sonra yine arayın Ceza katlanmıyor mu? belki bi süre sonra katlandığı için vazgeçerler.
    Katlanmıyor günde 1 ceza kesiyorlar
  • 25-04-2022, 01:33:28
    #11
    Muhtemelen o inşaatın sahibi belediye ile dirsek temasındadır, emin olun o cezaları da sildiriyorlardır. Eski patronumdan hakimim konuya. Kulak tıkacı işinizi görür. Askeri malzeme satan yerlerden falan edinebilirsiniz.
  • 25-04-2022, 01:33:52
    #12
    cezayı ödüyorsa çözüm yok belediyeye gidip bizzat imar müdürlüğü ile konuşun. savcılığa siz dahil inşaat firması hakkında suç duyurusunda bulunacağınızı söyleyin. çözüm üretmek zorunda kalırlar. ayrıca mutlaka video kaydı alın (inşaatın gece çalıştığını ispatlamak için) şöyle de bir durum var gündüz kamyonlara trafiğe çıkma yasağı olduğu için gece çalışmak zorunda kalıyorlardır ayrıca sözleşmede birime tarihi varsa sıkıntı.
  • 25-04-2022, 01:34:17
    #13
    R10 olarak gücümüzü ve aklımızı nasıl kullanıp bu sorunu çözebiliriz acaba?
  • 25-04-2022, 01:35:50
    #14
    Allah'a inancınız varsa , bana özelden ulaşın kesin çözüm
  • 25-04-2022, 01:36:24
    #15
    ufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'a inancınız varsa , bana özelden ulaşın kesin çözüm
    İnancımız var da bununla alakasını çözemedim.
  • 25-04-2022, 01:36:32
    #16
    hocam çakıl taşlarını al vur kafana azda beton sür git hastaneye rapor al bir de öyle şiakayet et fırına pide almaya gittim eve dönerken kafama düştü diye şikayet et ama pide alamayı unutma kameralarda görün o saate oralarda
  • 25-04-2022, 01:37:44
    #17
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çakıl taşlarını al vur kafana azda beton sür git hastaneye rapor al bir de öyle şiakayet et fırına pide almaya gittim eve dönerken kafama düştü diye şikayet et ama pide alamayı unutma kameralarda görün o saate oralarda
    Hocam zor işler ya bu dediğiniz. Eminim öyle bir şey de inşaatı durdurmaz.
  • 25-04-2022, 01:37:58
    #18
    çok ünlü bir sanatçı olacak anca ses getirecek habere çıkacak. geçmiş olsun kul hakkının babasını yiyorlar