cezayı ödüyorsa çözüm yok belediyeye gidip bizzat imar müdürlüğü ile konuşun. savcılığa siz dahil inşaat firması hakkında suç duyurusunda bulunacağınızı söyleyin. çözüm üretmek zorunda kalırlar. ayrıca mutlaka video kaydı alın (inşaatın gece çalıştığını ispatlamak için) şöyle de bir durum var gündüz kamyonlara trafiğe çıkma yasağı olduğu için gece çalışmak zorunda kalıyorlardır ayrıca sözleşmede birime tarihi varsa sıkıntı.