• 23-04-2022, 14:32:49
    #10
    hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam. tabi vergisiz zaten olmuyor.
    işyeri adresi olarak şuan çalıştığım yeri mi göstermem lazım acaba
    ama o da aynı adreste iki işyeri olamayaacğına göre. başka bi sorun.
    Mevcut çalıştığınız iş yerini göstermeniz etik olmaz zaten buna patronunuzda izin vermeyebilir hem benim yanımda çalışıp hemde kendi işini mi kuracaksın denir. Ben dahi sıcak bakmam sonuc olarak benim için çalışacağın mesai saatini kendi işin mi harcıyacaksın derim

    Kendi evinizini gösterebilirsiniz home office olarak
  • 23-04-2022, 14:44:11
    #11
    hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam haklısınız. insanoğlu çiğ süt emmiş. ben çalışanlara değilse bile patrona en azından etik olması adına söyleyeceğim. o da neden derse, ek gelir derim. o da maaş yetmiyor mu derse evet derim. belki maaşta bi iyileştirme olur
    Ben olsam yapmazdım. Zam istiyorsan git açıkça söyle eder etmez problem olmaz ama bu tarz konulara girersen farklı bakarlar sana. Etik metik hikaye geç o işleri. Seni iliğine kadar sömüren bir sistemde neyin etikliğinden bahsediyorsun hocam.
  • 23-04-2022, 14:57:20
    #12
    hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam anarşist damarımı kabarttınız. insan olan yerlerim çok ağrıdığı için böyle etik metik kovaladım durdum. aslında sizin dedikleriniz bu zalim sistem için daha doğru.
    Ama gerçekten öyle bak laf olsun diye söylemiyorum. Ben bu konularda çok katıyım çok hakkım yendi artik hiçbir şey umrumda değil. Şimdi ben gideyim söyleyeyim işyerime ben şirket kuracağım diye bana art niyetle yaklaşırlar. (Ha patronum türkiyede değil duysa belki bir şey demez) Belki de yönetim Bir şekilde işimden eder.
    Ama onlar kılı kırk yarıyor maaşımdan kırmak için doğru mu?
    Sadece aklında ölçüp tartmalısın bu durumu öğrenirlerse cevabın ne olacak veya sözleşmeni direk fesih mi ederler yoksa seni dinlemek isterler mi?
    Bazen risk almalısın hocam daha eğlenceli oluyor : )
    Umarım hakkinda hayırlısı olur.
  • 23-04-2022, 15:00:28
    #13
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama gerçekten öyle bak laf olsun diye söylemiyorum. Ben bu konularda çok katıyım çok hakkım yendi artik hiçbir şey umrumda değil. Şimdi ben gideyim söyleyeyim işyerime ben şirket kuracağım diye bana art niyetle yaklaşırlar. (Ha patronum türkiyede değil duysa belki bir şey demez) Belki de yönetim Bir şekilde işimden eder.
    Ama onlar kılı kırk yarıyor maaşımdan kırmak için doğru mu?
    Sadece aklında ölçüp tartmalısın bu durumu öğrenirlerse cevabın ne olacak veya sözleşmeni direk fesih mi ederler yoksa seni dinlemek isterler mi?
    Bazen risk almalısın hocam daha eğlenceli oluyor : )
    Umarım hakkinda hayırlısı olur.
    ben şirketi açayım, sorarlarsa söyleyeyim en iyisi. en doğrusu aslında bu. simdi durduk yere suyu bulandrmayayım

    cevap veren herkese teşekkür ederim.