hocam anarşist damarımı kabarttınız. insan olan yerlerim çok ağrıdığı için böyle etik metik kovaladım durdum. aslında sizin dedikleriniz bu zalim sistem için daha doğru.
Ama gerçekten öyle bak laf olsun diye söylemiyorum. Ben bu konularda çok katıyım çok hakkım yendi artik hiçbir şey umrumda değil. Şimdi ben gideyim söyleyeyim işyerime ben şirket kuracağım diye bana art niyetle yaklaşırlar. (Ha patronum türkiyede değil duysa belki bir şey demez) Belki de yönetim Bir şekilde işimden eder.
Ama onlar kılı kırk yarıyor maaşımdan kırmak için doğru mu?
Sadece aklında ölçüp tartmalısın bu durumu öğrenirlerse cevabın ne olacak veya sözleşmeni direk fesih mi ederler yoksa seni dinlemek isterler mi?
Bazen risk almalısın hocam daha eğlenceli oluyor : )
Umarım hakkinda hayırlısı olur.