hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam haklısınız. insanoğlu çiğ süt emmiş. ben çalışanlara değilse bile patrona en azından etik olması adına söyleyeceğim. o da neden derse, ek gelir derim. o da maaş yetmiyor mu derse evet derim. belki maaşta bi iyileştirme olur
Ben olsam yapmazdım. Zam istiyorsan git açıkça söyle eder etmez problem olmaz ama bu tarz konulara girersen farklı bakarlar sana. Etik metik hikaye geç o işleri. Seni iliğine kadar sömüren bir sistemde neyin etikliğinden bahsediyorsun hocam.