hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam. tabi vergisiz zaten olmuyor.
işyeri adresi olarak şuan çalıştığım yeri mi göstermem lazım acaba
ama o da aynı adreste iki işyeri olamayaacğına göre. başka bi sorun.
Mevcut çalıştığınız iş yerini göstermeniz etik olmaz zaten buna patronunuzda izin vermeyebilir hem benim yanımda çalışıp hemde kendi işini mi kuracaksın denir. Ben dahi sıcak bakmam sonuc olarak benim için çalışacağın mesai saatini kendi işin mi harcıyacaksın derim

Kendi evinizini gösterebilirsiniz home office olarak