• 19-04-2022, 04:10:35
    #1
    Hayırlı geceler cümleten,

    genelde tüm ticari ve ticari olmayan işlemlerimde nazik ve açıklayıcı bir dille konuşmaya çalışırım.ticaret sonrası bıraktıgım intibanın güzel olması, sohbet edilebilir,danışılabilir olması için çabalar güzel üslup kullanırım.

    2 gündür başıma gelen bir konu hakkında bir sorum olacak.

    bir adet paket satış sitesi aldım. Uygun fiyatlı geldi ve elimde dursun diyerek aldım. Tabi buna bir api bağlanması gerekiyordu, çalıştığım smm dahil r10’dan en az 10 kişiye mesaj attım. Ücretsiz yardımcı olun diye bir kişiye yazmadım. Her yazdığım kişiye ücreti ne olur bilgilendirir misiniz diye soru da sordum. Toplamda bu 8-12 kişiden 6-7 si mesajımı gördü ve 1 kelime bile cevap gelmedi.

    soru 1: ticaretlerimde kötü bir olayda yaşamadım neden geri dönüş almıyorum?
    Soru 2: bu api olayının kötü bir yanı mı var insanlar yapmak mı istemiyor?
  • 19-04-2022, 04:12:58
    #2
    Kuvvetle muhtemel api sağlayacak sistemleri yok Sözde hepsi ana sağlayıcı ya hahahahaha 😅 Onlar da başka yerlerden çekiyorlardır. Her tedarikçinin bir tedarikçisi var Sıkmayın canınızı, bulursunuz elbet. Foyaları ortaya çıkmış ondan cevap vermiyorlardır.
  • 19-04-2022, 04:16:19
    #3
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuvvetle muhtemel api sağlayacak sistemleri yok Sözde hepsi ana sağlayıcı ya hahahahaha 😅 Onlar da başka yerlerden çekiyorlardır. Her tedarikçinin bir tedarikçisi var Sıkmayın canınızı, bulursunuz elbet. Foyaları ortaya çıkmış ondan cevap vermiyorlardır.
    Sadece smm ciler vs de değil hocam. Adam mesela c bir zamanda başka birine yorum yapmış “smm siteniz düzenlenir, api işlemleri, düzenlemeleri yapılır vs” bu arkadaşlara da yzdım. Yani api bulsam siteme entegresini yapar mısın dedim ona da cevap yok kimseden
  • 19-04-2022, 04:18:08
    #4
    Sitelerindeki apiyi sizin sitenize bağlamaları size sipariş geldikçe onlara para kazandırıyor, neden ücret veresiniz ki hocam ben mi yanlış anladım acaba? Tam tersine herkes kendi panelinden api vermek için can atar normalde
  • 19-04-2022, 04:19:43
    #5
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitelerindeki apiyi sizin sitenize bağlamaları size sipariş geldikçe onlara para kazandırıyor, neden ücret veresiniz ki hocam ben mi yanlış anladım acaba? Tam tersine herkes kendi panelinden api vermek için can atar normalde
    Millete yazana kadar yemin ederim aynı düşüncedeydim açıkcası. Ama baktım ki cevap bile vermiyorlar, dedim acaba bendemi sıkıntı var. Vallahi tuhaf
  • 19-04-2022, 04:20:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu sadece smm konusunda değil hocam adam konu açmış kapatılan hesaplar açılır diye adama PM atıyoruz görüyor cevap vermiyor veyahut başka bir konuda . Bazen kendi açtığımız konulara yanıt geliyor adama PM atıyoruz o bile görüldü atabiliyor.
  • 19-04-2022, 04:22:18
    #7
    Siz birde pm isteyipte attığımız pme dönmeyenleri görseniz hocam.

    Adamlar pm istiyor konumuzdan veya pm atarak detay istiyor pm gönderiyoruz görüldü yapıyor ancak dönüş yok.
  • 19-04-2022, 04:24:56
    #8
    Biz de teklif veriyoruz teklife dönmüyorlar o daha kötü
  • 19-04-2022, 04:25:29
    #9
    HakanReyis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sadece smm konusunda değil hocam adam konu açmış kapatılan hesaplar açılır diye adama PM atıyoruz görüyor cevap vermiyor veyahut başka bir konuda . Bazen kendi açtığımız konulara yanıt geliyor adama PM atıyoruz o bile görüldü atabiliyor.

    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz birde pm isteyipte attığımız pme dönmeyenleri görseniz hocam.

    Adamlar pm istiyor konumuzdan veya pm atarak detay istiyor pm gönderiyoruz görüldü yapıyor ancak dönüş yok.
    valla araya kaynamışmıdır pek hatırlamıyorum ama, pm istediğimde gelen pm ye en kötü ihtimalle “inceleyip dönüş sağlayacağım” yazıyorum ki arkamdan sövmesinler diye.
    biraz daha agresif bi tutum sergilemek gerekiyor heralde 😅