Sitelerindeki apiyi sizin sitenize bağlamaları size sipariş geldikçe onlara para kazandırıyor, neden ücret veresiniz ki hocam ben mi yanlış anladım acaba? Tam tersine herkes kendi panelinden api vermek için can atar normalde
Millete yazana kadar yemin ederim aynı düşüncedeydim açıkcası. Ama baktım ki cevap bile vermiyorlar, dedim acaba bendemi sıkıntı var. Vallahi tuhaf