Hayırlı geceler cümleten,
genelde tüm ticari ve ticari olmayan işlemlerimde nazik ve açıklayıcı bir dille konuşmaya çalışırım.ticaret sonrası bıraktıgım intibanın güzel olması, sohbet edilebilir,danışılabilir olması için çabalar güzel üslup kullanırım.
2 gündür başıma gelen bir konu hakkında bir sorum olacak.
bir adet paket satış sitesi aldım. Uygun fiyatlı geldi ve elimde dursun diyerek aldım. Tabi buna bir api bağlanması gerekiyordu, çalıştığım smm dahil r10dan en az 10 kişiye mesaj attım. Ücretsiz yardımcı olun diye bir kişiye yazmadım. Her yazdığım kişiye ücreti ne olur bilgilendirir misiniz diye soru da sordum. Toplamda bu 8-12 kişiden 6-7 si mesajımı gördü ve 1 kelime bile cevap gelmedi.
soru 1: ticaretlerimde kötü bir olayda yaşamadım neden geri dönüş almıyorum?
Soru 2: bu api olayının kötü bir yanı mı var insanlar yapmak mı istemiyor?