Bu sadece smm konusunda değil hocam adam konu açmış kapatılan hesaplar açılır diye adama PM atıyoruz görüyor cevap vermiyor veyahut başka bir konuda . Bazen kendi açtığımız konulara yanıt geliyor adama PM atıyoruz o bile görüldü atabiliyor.
Siz birde pm isteyipte attığımız pme dönmeyenleri görseniz hocam.
Adamlar pm istiyor konumuzdan veya pm atarak detay istiyor pm gönderiyoruz görüldü yapıyor ancak dönüş yok.
valla araya kaynamışmıdır pek hatırlamıyorum ama, pm istediğimde gelen pm ye en kötü ihtimalle inceleyip dönüş sağlayacağım yazıyorum ki arkamdan sövmesinler diye.
biraz daha agresif bi tutum sergilemek gerekiyor heralde 😅