betaolmynalfa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne yapmalıyım? nasıl devam etmeliyim
18
●416
- 14-04-2022, 04:48:59Kendimi onun gözünde nasıl ön plana atabilirim? Kendime nasıl ilk mesajı attırabilirim? Onun gözünde nasıl daha çekici olabilirimiGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2022, 04:51:13Sosyal medya yok HUZU VAR.
eğer bir kız sürekli sosyal medyadaysa beğenilme hastalığı olabilir. evet tıpta artık bunun bir adı var. sürekli birisi bana yazsın, sürekli beni görsünler, sürekli attığım mesajlara postlara cevap verilsin, sürekli bir beğenilme dürtüsü oluyor.
Bu şekilde bir bakış açısıyla sosyal medya kullanılıyorsa senden de aynı tepkileri bekleyecek. sürekli şımarmak isteyecek, eğer şımartmadığında ilgi göstermediğinde o ilgiyi alacak başka biri bulacak.
çok sert oldu farkındayım, yazdıklarım kız arkadaşınız için geçerli olmayabilir. genel olarak düşünürseniz hak vereceksiniz. - 14-04-2022, 05:07:24Ey gidi ey. Dolabım da hala daha bir bez bebek vardır bu durumlar yüzünden 😅
Ben sana olacak bir sonra ki hamleyi yaşadığım tecrübelerle anlatayım. Bazı kızlar da bu arkadaşlık duygusu o kadar gelişmiş ki. Özellikle çevresinde erkek bulunan kızlar da size karşı gösterilen ilgi ve alakayı sadece size özel olarak algılamayın. Emin olun bir başkasına da aynı tarz da yaklaşıyordur. ( Böyle diyorum yanlış anlama mahal vermek istemem.)
Sen şu an zannediyorsun ki sadece bana gülüyor benimle çaya çıkıyor ya da benimle konuşuyor. Yakaladığın kısım önemli. Sana cevap vermiyor ise sen onun için sadece bir arkadaşsın. Ona da bu durum neticesiyle kızma. Yani sen şimdiden olur gözüyle bakıp bir sonra ki hamleyi düşünmüşsün. Kızla çıktıktan sonra erkek çevresi beni rahatsız ediyor cümlesi bunu gösteriyor
ama maalesef sende o arkadaş çevresinden başka bir şey değilsin.
Muhtemelen açıldığın zaman sana diyeceği şu dur.
"Ben seni arkadaşım olarak görüyorum. Böyle bir şey için ben sana umut mu verdim. Hiç bunu belli etmedin"
Bu cümlelere göre bazı cümleler değişiklik gösterebilir ama " ben seni arkadaşım olarak görüyorum" cümlesi baki kalacaktır. O yüzden tavsiyem, teklif edeceksen bile bu sözü dıyacağını da bilerek bunu yap. Sonra hayal kırıklığına uğrama. Hee umarım bu dediklerim hiç olmaz ve gerçekten teklifini kabul eder ki bu sefer arkadaş konusunu konuşursun ama o yaşlar daki kızlar da genel de arkadaşlık konusu çok önemli olduğu için oradan da bir faul yiyebilirsin.
Anlayacağın zor bir aşkın kapılarına yelken açmak üzeresin. Tek yönlü ilişki yaşayıp bir şekilde hayatından çıkmasını bekleyebilir ya da açılırsın yine bir şekilde hayatından çıkması için beklersin
karar senin.
- 14-04-2022, 05:13:51Ellerine sağlık güzel abim, çok haklısın. Ben de böyle düşünmüştüm fakat şunu öğrenmek istiyorum..serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben nasıl o arkadaş çevresindekilerden daha önemli olabilirim onun için? Yani nasıl daha çekici, onun için daha önemli olabilirim? Lütfen bir çözümü olmalı bunun. - 14-04-2022, 05:22:38Bunun bir sihiri yok maalesef. Gönül illa onu istiyor, biliyorum ama bir nasip kısmet yok ise yapacak çok da fazla bir şey kalmıyor.betaolmynalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen onun gözüne şu an ki hal ve hareketlerinle hitap etmiyorsan ki ben böyle anlıyorum. Kendini bu yüzden çok fazla yıpratma. Uzaktan gözlem yap. Bir arkadaş çevreniz varsa ağzını arayabilir senin adına. Bakalım hakkında ne düşünüyor.
"Size daha teklif edemeden elimde kalan bez bebeğin hikayesini anlatayım mı"
Google'a bunu yazarak 2017 yılında bir forum da yazdığım yazıyı okuyabilirsin
sonra gel buraya.
Şunu göreceksin. Ne yaparsan yap olmuyorsa çok da fazla bir ilişki için biçim değiştirmeye gerek olmadığını zamanla anlayacaksın. Kendin ol. - 14-04-2022, 07:15:13kahve içmeyi kabul ettiyse o kız teklife açık, cesaret gösterip açılacaksın en fazla reddeder sende yoluna bakarsın
şimdiki kızların geçmişine takılırsan kız zor bulursun önemli olan senle olan geleceği, bu yüzden bir süre konuşursun tavırlarını düzeltmez ise yoluna bakarsın, şayet sana daha çok değer verirse yürümeye devam eder ilişkiniz
son olarak sana daha çok değer vermesini istiyorsan ve maddi durumun da kız etkileyecek kadar değilse (kimse inkar edemez ki para kızlar için çok önemli) çiçek, sevgililer günü hediyesi gibi ufak çaplı mutlu edecek, ona değer verdiğini gösterecek jestler yapmanı öneririm - 14-04-2022, 13:09:20Teşşekür ederim, öncelikle "arkadaşça" kelimesini hayatından çıkar, arkadaşça davranırsan arkadaş olursunmetinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş çevresi konusunda ise çok fazla kafaya takacak bir durum yok çünkü henüz hiçbir şeyin
sana bazen yazmıyorsa sen yazabilirsin, ayrıca diğer erkeklere yanıt verdiğini nereden biliyorsun? - 14-04-2022, 13:53:02Yanıt verdiği erkek, benim de arkadaşım. Hoşlandığımı bildiği için, bilgim oluyor onunla ilgili şeyler hatta konuyu uzatmamak için yanıta kısa cevaplar veriyor sağolsunUmar80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama maalesef sende o arkadaş çevresinden başka bir şey değilsin.