Sosyal medya yok HUZU VAR.
eğer bir kız sürekli sosyal medyadaysa beğenilme hastalığı olabilir. evet tıpta artık bunun bir adı var. sürekli birisi bana yazsın, sürekli beni görsünler, sürekli attığım mesajlara postlara cevap verilsin, sürekli bir beğenilme dürtüsü oluyor.
Bu şekilde bir bakış açısıyla sosyal medya kullanılıyorsa senden de aynı tepkileri bekleyecek. sürekli şımarmak isteyecek, eğer şımartmadığında ilgi göstermediğinde o ilgiyi alacak başka biri bulacak.
çok sert oldu farkındayım, yazdıklarım kız arkadaşınız için geçerli olmayabilir. genel olarak düşünürseniz hak vereceksiniz.