serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ey gidi ey. Dolabım da hala daha bir bez bebek vardır bu durumlar yüzünden 😅

Ben sana olacak bir sonra ki hamleyi yaşadığım tecrübelerle anlatayım. Bazı kızlar da bu arkadaşlık duygusu o kadar gelişmiş ki. Özellikle çevresinde erkek bulunan kızlar da size karşı gösterilen ilgi ve alakayı sadece size özel olarak algılamayın. Emin olun bir başkasına da aynı tarz da yaklaşıyordur. ( Böyle diyorum yanlış anlama mahal vermek istemem.)

Sen şu an zannediyorsun ki sadece bana gülüyor benimle çaya çıkıyor ya da benimle konuşuyor. Yakaladığın kısım önemli. Sana cevap vermiyor ise sen onun için sadece bir arkadaşsın. Ona da bu durum neticesiyle kızma. Yani sen şimdiden olur gözüyle bakıp bir sonra ki hamleyi düşünmüşsün. Kızla çıktıktan sonra erkek çevresi beni rahatsız ediyor cümlesi bunu gösteriyor ama maalesef sende o arkadaş çevresinden başka bir şey değilsin.

Muhtemelen açıldığın zaman sana diyeceği şu dur.

"Ben seni arkadaşım olarak görüyorum. Böyle bir şey için ben sana umut mu verdim. Hiç bunu belli etmedin"

Bu cümlelere göre bazı cümleler değişiklik gösterebilir ama " ben seni arkadaşım olarak görüyorum" cümlesi baki kalacaktır. O yüzden tavsiyem, teklif edeceksen bile bu sözü dıyacağını da bilerek bunu yap. Sonra hayal kırıklığına uğrama. Hee umarım bu dediklerim hiç olmaz ve gerçekten teklifini kabul eder ki bu sefer arkadaş konusunu konuşursun ama o yaşlar daki kızlar da genel de arkadaşlık konusu çok önemli olduğu için oradan da bir faul yiyebilirsin.

Anlayacağın zor bir aşkın kapılarına yelken açmak üzeresin. Tek yönlü ilişki yaşayıp bir şekilde hayatından çıkmasını bekleyebilir ya da açılırsın yine bir şekilde hayatından çıkması için beklersin karar senin.
Ellerine sağlık güzel abim, çok haklısın. Ben de böyle düşünmüştüm fakat şunu öğrenmek istiyorum..
Ben nasıl o arkadaş çevresindekilerden daha önemli olabilirim onun için? Yani nasıl daha çekici, onun için daha önemli olabilirim? Lütfen bir çözümü olmalı bunun.