betaolmynalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ellerine sağlık güzel abim, çok haklısın. Ben de böyle düşünmüştüm fakat şunu öğrenmek istiyorum..
Ben nasıl o arkadaş çevresindekilerden daha önemli olabilirim onun için? Yani nasıl daha çekici, onun için daha önemli olabilirim? Lütfen bir çözümü olmalı bunun.
Bunun bir sihiri yok maalesef. Gönül illa onu istiyor, biliyorum ama bir nasip kısmet yok ise yapacak çok da fazla bir şey kalmıyor.

Sen onun gözüne şu an ki hal ve hareketlerinle hitap etmiyorsan ki ben böyle anlıyorum. Kendini bu yüzden çok fazla yıpratma. Uzaktan gözlem yap. Bir arkadaş çevreniz varsa ağzını arayabilir senin adına. Bakalım hakkında ne düşünüyor.

"Size daha teklif edemeden elimde kalan bez bebeğin hikayesini anlatayım mı"

Google'a bunu yazarak 2017 yılında bir forum da yazdığım yazıyı okuyabilirsin sonra gel buraya.

Şunu göreceksin. Ne yaparsan yap olmuyorsa çok da fazla bir ilişki için biçim değiştirmeye gerek olmadığını zamanla anlayacaksın. Kendin ol.