• 12-04-2022, 14:25:12
    #1
    Merhabalar, öğrenciyim her yaptığım işten gelen paranın bir kısmını yana koyarak Avatar ve gif banner için para biriktiriyordum logoyu yaptırmak bugüne kısmet oldu sizce nasıl olmuş şahsen benim hoşuma gitti sizinde fikirlerinizi öğrenmek isterim Şuanda ppye koyamıyorum R10'un profil fotoğrafı düzenleme kısmını bir türlü adam akıllı yapamıyorum hiç bir zaman

  • 12-04-2022, 14:26:02
    #2
    Play Console Alım ✅
    Güzel olmuş
  • 12-04-2022, 14:27:22
    #3
    Merhaba, gayet güzel ve hoş olmuş. Bu yaptırdığınızın ismi avatar değil mi ?
  • 12-04-2022, 14:28:08
    #4
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, gayet güzel ve hoş olmuş. Bu yaptırdığınızın ismi avatar değil mi ?
    çok özür dilerim karıştırmışım
  • 12-04-2022, 14:28:45
    #5
    Güzel olmuş, gözü yormuyor ve kolay okunuyor.
  • 12-04-2022, 14:29:18
    #6
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok özür dilerim karıştırmışım
    Estağfurullah hocam, özür dileyecek bir durum yok. En son kısımda kullanıcı adınızı yazdırsanız daha güzel olabilirdi, başka bir isim yazdırmışsınız.
  • 12-04-2022, 14:30:05
    #7
    Kime yaptırdınız güzel olmuş?
  • 12-04-2022, 14:30:52
    #8
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfurullah hocam, özür dileyecek bir durum yok. En son kısımda kullanıcı adınızı yazdırsanız daha güzel olabilirdi, başka bir isim yazdırmışsınız.
    R10'a kayıt olurken Kendi nickim ile kayıt oldum normalde diğer forumlarda vs. uzun zamandır İNFİBYTE adını kullanıyorum ondan dolayı bunu yaptırmak istedim. infibyte kullanıcı adı alınmıyordu R10'da ondan dolayı
  • 12-04-2022, 14:31:30
    #9
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime yaptırdınız güzel olmuş?
    @turangrafik; hocam ile çalıştık tavsiye ederim.