Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok özür dilerim karıştırmışım
Estağfurullah hocam, özür dileyecek bir durum yok. En son kısımda kullanıcı adınızı yazdırsanız daha güzel olabilirdi, başka bir isim yazdırmışsınız.