Merhabalar, öğrenciyim her yaptığım işten gelen paranın bir kısmını yana koyarak Avatar ve gif banner için para biriktiriyordum logoyu yaptırmak bugüne kısmet oldu sizce nasıl olmuş şahsen benim hoşuma gitti sizinde fikirlerinizi öğrenmek isterim Şuanda ppye koyamıyorum R10'un profil fotoğrafı düzenleme kısmını bir türlü adam akıllı yapamıyorum hiç bir zaman