Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estağfurullah hocam, özür dileyecek bir durum yok. En son kısımda kullanıcı adınızı yazdırsanız daha güzel olabilirdi, başka bir isim yazdırmışsınız.
R10'a kayıt olurken Kendi nickim ile kayıt oldum normalde diğer forumlarda vs. uzun zamandır İNFİBYTE adını kullanıyorum ondan dolayı bunu yaptırmak istedim. infibyte kullanıcı adı alınmıyordu R10'da ondan dolayı