Yanımda uygulamasında bi kaç kez müşteri temsilcisi ile yazılı olarak canlı destek aldım. Fakat müşteri temsilcisi ile görüşmek istiyorum dedigimde tobiye, 542'ye yönlendiriyor. Hat bir türlü düşmüyor bağlanmıyorum. Vodafone yanimdan uygulamasından yazılı olarak nasil müşteri temsilcisine baglanabilirim?
Konu hakkında bilgisi olan var mı
Vodafone canlı destek hattı hk
2
●110
- 03-04-2022, 14:04:37
- 03-04-2022, 14:06:03yogun saatlerde bağlanma sorunu olabiliyor ısrarla müşteri tmsilcisi dendiğinde oto menüye katarıyor ordan 6-1 e basıldıgında temsilciye bağlanırsınız
- 03-04-2022, 14:09:58Aslında Vodafone yanımda uygulaması üzerinden yazılı destek hattı vardı bi kac kez bağlandım. Su an baglanamiyorum yani 542 numarasını arayin diyo.pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle