yogun saatlerde bağlanma sorunu olabiliyor ısrarla müşteri tmsilcisi dendiğinde oto menüye katarıyor ordan 6-1 e basıldıgında temsilciye bağlanırsınız
Aslında Vodafone yanımda uygulaması üzerinden yazılı destek hattı vardı bi kac kez bağlandım. Su an baglanamiyorum yani 542 numarasını arayin diyo.