Yanımda uygulamasında bi kaç kez müşteri temsilcisi ile yazılı olarak canlı destek aldım. Fakat müşteri temsilcisi ile görüşmek istiyorum dedigimde tobiye, 542'ye yönlendiriyor. Hat bir türlü düşmüyor bağlanmıyorum. Vodafone yanimdan uygulamasından yazılı olarak nasil müşteri temsilcisine baglanabilirim?
Konu hakkında bilgisi olan var mı