• 02-04-2022, 14:31:43
    #1
    Reddit r/place diye bir etkinlik başladı ve herkes 5 dakikada bir 1 pixel boyama yapabiliyor, burda tek başımıza birşe yapamayız ama topluluk olursak r10 logosu bile çieriz ama o zor olur 30 bin kişi bile zor yapıyor. 100- 200 kişi olabilirsek r10.net yazabiliriz. burda tek başınıza çizemezsiniz çünkü başkaları çiziminizi bozabiliyor. ben en uygun yer olarak sol üst köşeyi düşündüm, aslında oraya r10.net yazaiblirsek çok iyi olur. Örnek resim :
    bunun gibi birşey yapabilirsek çok iyi ve bence yapabiliriz! sol üst köşeyi deneleyim ilk eğer çok güçlülerse sağ alt köşeye bakalım.

    link : https://www.reddit.com/r/place/?cx=0&cy=0&px=110

    Üstadlar ilk önce arkaplanı beyaza boyamaya çalışalım sol üst köşeyi temizleyelim eğer becerirsek yazıyı hayli hayli yaparız!
  • 02-04-2022, 14:34:07
    #2
    Niyeki? Yapmasak nolur?
  • 02-04-2022, 14:34:38
    #3
    Üstadlar ilk önce arkaplanı beyaza boyamaya çalışalım sol üst köşeyi temizleyelim eğer becerirsek yazıyı hayli hayli yaparız!
  • 02-04-2022, 14:35:09
    #4
    iyi güzel hoş bir şey ama neden birebir porçayın dediklerinin aynısını dedin ki keşke kendi köşeni kendi cümlelerini seçseydin
  • 02-04-2022, 14:35:32
    #5
    Sonunda para varmı
  • 02-04-2022, 14:35:48
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niyeki? Yapmasak nolur?
    agar.io olunca hemen gelirsiniz ama yapmasak birşey olmaz ama eğlence için ve bunun hızlandırılmış versiyonu youtubede yayınlacak düşünsenize kaç milyon kişi görecek onu sol üst köşede r10.net yazacak bence mükemmel olur
  • 02-04-2022, 14:37:10
    #7
    necipbyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi güzel hoş bir şey ama neden birebir porçayın dediklerinin aynısını dedin ki keşke kendi köşeni kendi cümlelerini seçseydin
    hocam porçayın dedikleri dışında ne diyebilirdim herkes aynı şeyi söylüyor zaten sonuçta özellikleri farklı değilki. r/place in ne işe yaradığını anlattım değiştirmem mümkün değil tek 1 tane rplace var
  • 02-04-2022, 14:39:52
    #8
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reddit r/place diye bir etkinlik başladı ve herkes 5 dakikada bir 1 pixel boyama yapabiliyor, burda tek başımıza birşe yapamayız ama topluluk olursak r10 logosu bile çieriz ama o zor olur 30 bin kişi bile zor yapıyor. 100- 200 kişi olabilirsek r10.net yazabiliriz. burda tek başınıza çizemezsiniz çünkü başkaları çiziminizi bozabiliyor. ben en uygun yer olarak sol üst köşeyi düşündüm, aslında oraya r10.net yazaiblirsek çok iyi olur. Örnek resim :
    bunun gibi birşey yapabilirsek çok iyi ve bence yapabiliriz! sol üst köşeyi deneleyim ilk eğer çok güçlülerse sağ alt köşeye bakalım.

    link : https://www.reddit.com/r/place/?cx=0&cy=0&px=110

    Üstadlar ilk önce arkaplanı beyaza boyamaya çalışalım sol üst köşeyi temizleyelim eğer becerirsek yazıyı hayli hayli yaparız!
    Buradakilerin pek anlayacağını sanmıyorum hocam ben olayın mantığını. Reddit'te görmüştüm dün, teşekkürler paylaşım için. Anlayanlar belki yardımcı olur.
  • 02-04-2022, 14:40:36
    #9
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunda para varmı
    olmasına gerek varmı